Sklárna Moser expanduje do Asie. Otevřela první prodejnu v Japonsku
Karlovarská sklárna Moser otevřela již druhý obchod v Asii. Po čínské Šanghaji v březnu slavnostně zahájila prodej také v japonském Tokiu.
Asijské trhy jsou pro sklárnu tradičně velmi silné, oblíbené jsou zde především rytiny a malované poháry. Moser v současné době exportuje již téměř polovinu své výroby, klíčovým trhem je nejen Asie, ale také USA, Rusko a Velká Británie.
Nový obchod se nachází v japonském hlavním městě v Imperial Hotel Plaza Tokyo. Návštěvníkům nákupní galerie jednoho z nejstarších tokijských hotelů nabízí širokou škálu křišťálových nápojových sad a interiérové doplňky, jako jsou křišťálové vázy, umělecké rytiny a křišťálové dárky.
„Asijský trh má velmi zajímavá specifika. Například limitované edice uměleckých rytin jsou zde považovány za skvosty a zájem o ně je velký, což je na jiných trzích spíše výjimečné,“ vysvětluje ředitel sklárny Moser František Schneider.
Zákazníci si mohou vybrat jak z nejnovějších designových variací, tak z tradičních provedení, která jsou součástí dědictví Moser. Sklárna očekává v prvním roce od otevření tokijské prodejny prodej v hodnotě 20 milionů korun.
Moser v současnosti prodává do 40 zemí světa 44 % celkové produkce sklárny a je zastoupen v luxusních obchodních domech světových metropolí. „Dalším důvodem otevření prodejní galerie v Japonsku jsou jeho exkluzivní zákazníci se svou sofistikovanou chutí, kteří ocení jedinečnost křišťálového skla Moser,“ uzavírá Schneider.
Nejposlouchanější
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
SOCDEM povede dosavadní místopředseda Nedvěd spojovaný se Stačilo! Pavlík a Špidla neuspěli
-
Jsme premianti regionu. Málo zemí má tak dobrý rating jako Česko, chválí růst ekonomka Horská
-
Běloruský režim propustil 123 vězňů, včetně nositele Nobelovy ceny za mír Bjaljackého
-
Adamczyková: Páté místo je nad očekávání. Závodění chci brát pořád s nadhledem, proto knír zůstává



