Nová lávka přes chebské nádraží bude betonová a delší než nyní
Nová lávka přes chebské vlakové nádraží bude betonová a na straně ke Švédskému vrchu o 100 metrů delší než dosavadní lávka. Bude tak přístupná i pro vozíčkáře. Náklady na stavbu lávky budou zhruba 55 milionů korun.
„Projektanti předložili čtyři varianty, dvě betonové a dvě ocelové. My jsme upřednostnili jednak variantu, která bude co nejšetrnější k městskému rozpočtu a vyjde tak nejlevněji, ale zároveň variantu, která bude mít co nejnižší náklady na údržbu," uvedl starosta Antonín Jalovec.
Betonová lávka se podle něj nemusí na rozdíl od ocelové natírat a nehrozí u ní zatékání do konstrukce.
Vybraný návrh dostanou projektanti, kteří by měli zřejmě do podzimu připravit definitivní projekt tak, aby odstranění současné lávky a stavba nové mohla začít v první polovině příštího roku. Město totiž chce stavbu lávky kvůli úsporám za poplatky za výluky sladit s plánovanou rekonstrukcí kolejiště chebského nádraží, která je naplánovaná na příští rok.
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
S Ruskem je to jako s rakovinou, pokud ji úplně nezničíte, zabije vás, říká lidskoprávní analytička
-
OVĚŘOVNA: Zboží s kódem 482 je jedovaté a z Ukrajiny, tvrdí e-mail. Původ jídla ale z čísla nezjistíte
-
Češi porazili Velkou Británii 4:1 a poskočili na první místo tabulky. Červenka přispěl čtyřmi asistencemi
-
Antivirus: Pachatelé používají podvržená telefonní čísla k masivnímu okrádání lidí. Jak se bránit?