Problémy s doručováním zásilek od České pošty v Aši přetrvávají, stěžují si místní

12. červenec 2022 08:55

Aš na Chebsku se společně s Českou poštou dohodly na posunutí termínu k vyhodnocení doručování zásilek. Po změně systému, ke které došlo na začátku roku, si řada lidí stěžovala, že služba nefunguje. Zásilky buď nedostávali vůbec, nebo se zpožděním.

Česká pošta v Aši v rámci modernizace zrušila doručovací službu. Tu teď zajišťují pobočky z jiných měst. Obyvatelům to způsobilo časté problémy s obdržením zásilek – buď je společnost nedoručila vůbec, nebo na špatné místo.

S radnicí se nakonec společnost dohodla, že si dají čas do konce června a pak situaci vyhodnotí. Jenomže termín nakonec posunuly na září. Lidé si na špatné doručování stěžují pořád. „Zlepšení určitě nevnímáme. Naopak máme problém, manželovi nepřišlo upozornění na nezaplacené pojištění a má kvůli tomu teď exekuci. Pojišťovna vše poslala, dokonce dvakrát, ale vždy se jim to vrátilo,“ říká paní Tereza.

Město ani Česká pošta ale žádnou oficiální stížnost neevidují. „Těch stížností pomalu ubývalo a v posledních čtrnácti dnech neevidujeme žádnou. Znovu vyzveme lidi, aby nám sdělili své zkušenosti. Musí to být ale zkušenosti podložené,“ uvedl starosta Dalibor Blažek z hnutí Místní.

Informaci potvrdil i mluvčí Matyáš Vitík, podle něj za úbytkem stížností stojí zlepšení: „Podle dosavadních zkušeností můžeme říct, že kvalita doručovacích služeb se výrazně zlepšila.“

Spustit audio