Karlovarský kraj se už deset let pravidelně objevuje na obrazovkách americké televize
Před deseti lety se na amerických obrazovkách poprvé objevil Karlovarský kraj díky nekomerční televizní společnosti Czech-American TV. Tento krok si kladl za cíl zvýšit mezinárodní povědomí o regionu, a jak se ukázalo, byl to tah správným směrem.
Czech-American TV, založená v roce 2003 americkým producentem českého původu Johnem Hornerem, působí jako nezisková organizace. Na jejím chodu se dobrovolně podílejí odborníci a studenti z několika českých a amerických univerzit včetně fakult Západočeské univerzity. Spolupráce s destinační agenturou Živý kraj ještě více posiluje propagaci regionu.
Televize oslovuje více než šest milionů domácností nejen v USA, ale díky internetovému streamingu si její programy našly desítky tisíc diváků po celém světě. Vysílání je v angličtině a jeho cílem je ukázat Karlovarský kraj jako zajímavou a bezpečnou turistickou destinaci.
„Našim posláním je rozšiřovat povědomí o krásách naší vlasti,“ říká zakladatel John Horner. „Karlovarský kraj je proslulý světovými lázněmi, rozmanitou přírodou a bohatou historií. Náš webový portál obsahuje přes dva tisíce stran textu v angličtině. Diváci zde také mohou najít například recepty z Karlovarského kraje, řadu informativních článků o hradech, zámcích a dalších památkách z této oblasti.“
Aktuálně televize natočila recept na místní specialitu – Karlovarský knedlík. Na přípravě se podíleli studenti hotelnictví a turismu z ISŠ Slavkov u Brna a z GJS Zlín. Další novinkou je nový půlhodinový televizní pořad věnovaný Karlovarskému kraji.
Nejnovější zprávy
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
‚18 měsíců nebo déle.‘ Vláda schválila návrh na evidenci ubytovaných, ochránce soukromí oslyšela
-
Válečná reportérka: Znásilnění je efektivní a ‚levnou' zbraní. I proto je tak těžké proti němu bojovat
-
‚Skloubit bádání a mateřství je výzva.‘ Vědkyním má pomoc nový zákon, podle socioložky ale nic neřeší
-
V Paříži vzplál olympijský oheň, hry jsou zahájeny. Česko může už v sobotu získat medaile