Na žádost o monitorovaný hovor lze reagovat různými způsoby, radí Václav Havlík
24. duben 2019
Poradíme vám
Monitorovaný hovor - telefonát nějakého obchodníka nebo call centra - zažil asi každý z nás. Jak na takový hovor reagovat? A co je v supermarketu myšleno takzvanou odběrovou zónou? Nejen na tato témata se tentokrát zaměřila poradna s vedoucím Sdružení obrany spotřebitelů v západních Čechách.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Vždycky jsem si přál ocitnout se v románu Julese Verna. Teď se mi to splnilo.
Václav Žmolík, moderátor
Tajuplný ostrov
Lincolnův ostrov nikdo nikdy na mapě nenašel, a přece ho znají lidé na celém světě. Už déle než sto třicet let na něm prožívají dobrodružství s pěticí trosečníků, kteří na něm našli útočiště, a hlavně nejedno tajemství.