Pojízdný pás u pokladny může být záludný
Dodavatel energie si dává na čas s vrácením přeplatku – tak zněl jeden z dotazů směřovaných na Jana Řezáče a Milana Zahna z ČOI pro Plzeňský a Karlovarský kraj. Posluchačce bylo doporučeno, aby si přesně zjistila, kolik času společnost na vrácení přeplatku opravdu má. A pokud tento termín byl překročen, má se obrátit na ČOI, která případ určitě bude řešit.
Co dělat, když uplynula třicetidenní lhůta pro vyřízení reklamace zboží a v obchodě nikdo nebere telefon? Na co mám právo, když už se na notebooku objevily tři závady? I na to najdete odpověď ve spotřebitelské poradně. A určitě vás zaujme i příběh posluchače, kterému zajel lísteček za vrácenou přepravku s láhvemi do pokladního pásu v supermarketu.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Hurvínek? A od Nepila? Teda taťuldo, to zírám...
Jan Kovařík, moderátor Českého rozhlasu Dvojka
3 x Hurvínkovy příhody
„Raději malé uměníčko dobře, nežli velké špatně.“ Josef Skupa, zakladatel Divadla Spejbla a Hurvínka