Pojízdný pás u pokladny může být záludný

5. srpen 2020
Podcasty, rozhovory, příběhy Další podcasty, rozhovory a příběhy Pokladní (ilustrační foto)

Dodavatel energie si dává na čas s vrácením přeplatku – tak zněl jeden z dotazů směřovaných na Jana Řezáče a Milana Zahna z ČOI pro Plzeňský a Karlovarský kraj. Posluchačce bylo doporučeno, aby si přesně zjistila, kolik času společnost na vrácení přeplatku opravdu má. A pokud tento termín byl překročen, má se obrátit na ČOI, která případ určitě bude řešit.

Co dělat, když uplynula třicetidenní lhůta pro vyřízení reklamace zboží a v obchodě nikdo nebere telefon? Na co mám právo, když už se na notebooku objevily tři závady? I na to najdete odpověď ve spotřebitelské poradně. A určitě vás zaujme i příběh posluchače, kterému zajel lísteček za vrácenou přepravku s láhvemi do pokladního pásu v supermarketu.

autor: Iva Kokešová | zdroj: Český rozhlas Plzeň
Spustit audio