Ne každý zájezd se musí vydařit. Víte, jak ho reklamovat?

5. srpen 2021

Zpožděný let, ztracená zavazadla, nebo jiný hotel a pokoj, než ten, který jste si zaplatili. To vše se dá reklamovat. Víte jak a kolik na to máte času? A jaké jsou tedy nejčastější důvody k reklamaci zájezdu?

Naším dalším tématem ve spotřebitelské poradně byla televize porouchaná v záruce. Prodejce reklamaci nechce uznat a tvrdí, že závada byla způsobenma mechanickým poškozením. Toho si zákazník ale není vědom.

Jedna z posluchaček se také ptala, zda má prodejce povinnost zákazníkovi předvézt výrobek a řešili jsme i záruku na motor u elektrokola. 

autor: Veronika Albrechtová | zdroj: Český rozhlas Plzeň
Spustit audio

Nejposlouchanější

Více z pořadu

E-shop Českého rozhlasu

Přijměte pozvání na úsměvný doušek moudré člověčiny.

František Novotný, moderátor

setkani_2100x1400.jpg

Setkání s Karlem Čapkem

Koupit

Literární fikce, pokus přiblížit literární nadsázkou spisovatele, filozofa, ale hlavně člověka Karla Čapka trochu jinou formou.