Ne každý zájezd se musí vydařit. Víte, jak ho reklamovat?
5. srpen 2021
Zpožděný let, ztracená zavazadla, nebo jiný hotel a pokoj, než ten, který jste si zaplatili. To vše se dá reklamovat. Víte jak a kolik na to máte času? A jaké jsou tedy nejčastější důvody k reklamaci zájezdu?
Naším dalším tématem ve spotřebitelské poradně byla televize porouchaná v záruce. Prodejce reklamaci nechce uznat a tvrdí, že závada byla způsobenma mechanickým poškozením. Toho si zákazník ale není vědom.
Jedna z posluchaček se také ptala, zda má prodejce povinnost zákazníkovi předvézt výrobek a řešili jsme i záruku na motor u elektrokola.
Nejposlouchanější
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Přijměte pozvání na úsměvný doušek moudré člověčiny.
František Novotný, moderátor

Setkání s Karlem Čapkem
Literární fikce, pokus přiblížit literární nadsázkou spisovatele, filozofa, ale hlavně člověka Karla Čapka trochu jinou formou.