Mariánské Lázně chtějí v letošní turistické sezoně oslovit především domácí klientelu
Mariánské Lázně se připravují na novou lázeňskou sezonu a chystají informační kampaň, která má zvýraznit nabídku lázeňského města. Oslovit by měla především domácí klientelu.
Jedním z prvních kroků v přípravě na novou sezonu byl průzkum mezi vlastníky hotelů a lázeňských domů. „Potřebovali jsme zjistit, jestli ta naše připravovaná strategie odpovídá přáním, představám nebo potřebám místních hoteliérů,“ uvedla ředitelka mariánskolázeňského kulturního a informačního střediska Barbora Tintěrová.
„Ptali jsme se jich hlavně na to, kdy se chystají otevřít, v jakém rozsahu a jestli plánují nějaká omezení. Dozvěděli jsme se, že většina hotelů plánuje otevřít hned, jak se jim ta příležitost naskytne. Necelých 23 procent chce otevřít v březnu, 9 procent v dubnu a 14 procent až v květnu,“ doplnila.
Hoteliéři a vlastníci lázeňských domů počítají s výraznou proměnou klientely. „Skoro 80 procent hoteliérů odpovědělo, že jsou smíření s tím, že přizpůsobí svoje služby nové klientele, zejména rodinám s dětmi,“ řekla Tintěrová.
Kulturní a informační středisko chystá i v letošním roce kampaň, která má do města přilákat turisty a lázeňské hosty. Odstartovat by podle ředitelky střediska měla v březnu a potrvá do konce roku: „Samozřejmě ji budeme přizpůsobovat aktuální situaci. Pokud půjde vše dobře, vrchol by měl být v červnu až v červenci.“
Více v rozhovoru:
Nejnovější zprávy
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
Škody budou v řádech stovek milionů. Čekáme, jak dopadne poslední mrazivá noc, říká prezident vinařů
-
Ministryně pro vědu a výzkum Langšádlová končí. Rozhodla se podat demisi
-
Dluh narůstá, ale společnost nemá žádné příjmy. Likvidátor firmy Salia Group navrhuje její konkurz
-
Analytik o průzkumu: Překvapil mě nárůst stran mimo Sněmovnu. Možná zažívají renesanci