Mariánské Lázně chtějí v letošní turistické sezoně oslovit především domácí klientelu

17. únor 2021 09:00

Mariánské Lázně se připravují na novou lázeňskou sezonu a chystají informační kampaň, která má zvýraznit nabídku lázeňského města. Oslovit by měla především domácí klientelu.

Jedním z prvních kroků v přípravě na novou sezonu byl průzkum mezi vlastníky hotelů a lázeňských domů. „Potřebovali jsme zjistit, jestli ta naše připravovaná strategie odpovídá přáním, představám nebo potřebám místních hoteliérů,“ uvedla ředitelka mariánskolázeňského kulturního a informačního střediska Barbora Tintěrová.

„Ptali jsme se jich hlavně na to, kdy se chystají otevřít, v jakém rozsahu a jestli plánují nějaká omezení. Dozvěděli jsme se, že většina hotelů plánuje otevřít hned, jak se jim ta příležitost naskytne. Necelých 23 procent chce otevřít v březnu, 9 procent v dubnu a 14 procent až v květnu,“ doplnila.

Hoteliéři a vlastníci lázeňských domů počítají s výraznou proměnou klientely. „Skoro 80 procent hoteliérů odpovědělo, že jsou smíření s tím, že přizpůsobí svoje služby nové klientele, zejména rodinám s dětmi,“ řekla Tintěrová.

Kulturní a informační středisko chystá i v letošním roce kampaň, která má do města přilákat turisty a lázeňské hosty. Odstartovat by podle ředitelky střediska měla v březnu a potrvá do konce roku: „Samozřejmě ji budeme přizpůsobovat aktuální situaci. Pokud půjde vše dobře, vrchol by měl být v červnu až v červenci.“

Více v rozhovoru:

autoři: Petr Čimpera , Zdeněk Trnka , nkr | zdroj: Český rozhlas Karlovy Vary
Spustit audio